SPECS: odbtp.spec - build PHP extension too (with MS SQL support)

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 5 Sty 2005, 19:31:45 CET

> Na buildery swego czasu też był posyłany ale znając życie pewnie gdzieś
> się po drodze wyłożył...

Nie wiem, nie sprawdzalem :)

> Ten plik zdaje się nie jest wymagany do prawidłowego działania?

U mnie bez niego nie chcialo ruszyc, ale to byla wersja 1.0 dosc dawno
temu. Od tamtej pory nie sprawdzalem jak sie zachowuje bez niego,
zalozylem ze tak samo, czyli ze sie wywali bez zdefiniowanych w nim
serwerow.

> Jak to sprawdzić?

W sumie to sie zastanawiam ze moze i jest z aliasami dla mssql bo w
configure stworzonym po phpize jest na sztywno wlaczone :)

> ścieżka do pliku owszem, jest zła (i do poprawienia), ale jest to w
> pełni konfigurowywalne za pomocą zmiennej odbtp.interface_file, którą
> możesz ustawić w php.ini lub zmieniać runtime:

A w to nie wnikalem przyznam sie...

> Co prawda na chwilę obecną prócz
> php-pecl-odbtp jest tylko php-pear-DB_odbtp ale nie wiadomo w jak dużym
> stopniu pear się rozwinie.

Ups, obsoletes do poprawki. Tak to jest jak czlowiek nie wyspany :)

> A poza tym to oba archiwa są oryginalne :)
> Maintainerem peclowej paczki jest autor odbtp.

Nie wnikalem :) od poczatku uzywalem "pelnego" tarballa.

> Ano... które? Hmm... chyba lepiej jednak się pecla pozbyć...

:) Zwlaszcza ze sie mu poprawilo troche w cvs.

M.