2.4.28 z test

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Śro, 5 Sty 2005, 21:42:06 CET

Dnia środa, 5 stycznia 2005 16:31, Jakub Bogusz napisał:
> Ktoś próbował używać kernel24 2.4.28 z ac-test?
> Wystąpiły jakieś problemy?
>
> Jeśli problemów nie ma, to dostanie rel. 1 (i tym samym zastąpi 2.4.27
> w Ac) - więc radzę testować teraz.
Używam na jednym serwerze produkcyjnym, z kontrolerem sata na intelu -
sprawuje się OK. Jedyny problem z nim miałem przy iptables - nie chciało mi
REDIRECT łyknąć (które na 2.4.26 bez problemu szło). Mam pytanie - jest
szansa na dodanie pacza na static-routes ? Dzimi się obiecywał, ale jakos
ucichło ;) Podaję linka: http://www.ssi.bg/~ja/#routes-2.4. Zdaje się też
ważna jest kolejność jego nakładania - podaję za Grześkiem Sterniczukiem:
pom-ng
imq
imqnat
ipt_account
layer7
vlany na 3coma
esfq
static route
Jakby coś - jestem pierwszy do testowania tego kernela :) Mam kilka serwerów
na których mogę intensywnie go przetestować - zwłaszcza użycie tego pacza ;)
--
Jacek Rzęsista
GG 61213