2.4.28 z test

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 6 Sty 2005, 18:54:52 CET

On Wed, Jan 05, 2005 at 16:31:46 +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Ktoś próbował używać kernel24 2.4.28 z ac-test?

Ja używam.

> Wystąpiły jakieś problemy?

Żadnych. No, jeden, ale w 2.4.27 również występował (i w zasadzie to on
poza poprawieniem sprawiedliwości dzielenie HTB skłonił mnie do
skorzystania z ac-test). A mianowicie:

tc q a dev eth0 root handle 1:0 htb default 999

przy dodanej _na dowolnym interfejsie_ kolejce dla ruchu
niesklasyfikowanego co jakiś czas odnotowuję kilkuminutowe straty po
kolei na _wszystkich_ interfejsach, włączając w to lo. Bardzo to dziwne,
że przez 3 minuty mam 100% strat do 127.0.0.1, później 15 minut idzie
dobrze, później mam straty na eth1 itd. Ktoś się z tym spotkał?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/