sympa - działa również z apache1 + poprawka do wwsympa.fcgi

romke romke w estrefa.pl
Pią, 7 Sty 2005, 11:10:49 CET

Dnia 2005-01-07 10:42, Radoslaw Zielinski napisał:

> Moderator na pewno ma mieć prawo zmiany ustawień subskrybentom?

sub do_editsubscriber {
# [cut few lines]
     unless ($param->{'is_owner'}) {
     &error_message('may_not');
     &wwslog('info','do_editsubscriber: may not edit');
     return undef;
     }
# [cut few lines]
     $param->{'subscriber'} = $user;

Racja, z moderatorem przesadziłem (ale to tylko pomyłka w mailu),
ale owner może, na pewno "ma móc"...

Przed patchem owner mógł wejść w edycję dowolnego subskrybenta, ale
zawsze pojawiały mu się jego dane i przy próbie zapisu zmieniały się
tylko jego dane...

> Dodane.

Wielkie dzięki.

> Nie chce mi się analizować Sympy; ufam, że wiesz co robisz i ten patch nie
> pozwala nieuprawnionym na zmianę cudzych ustawień ($param->{subscriber}
> ne $param{current_subscriber} tylko po poprawnej autoryzacji i sprawdzeniu
> uprawnień)... nie robię błędu?

Na sympie chodzi mi kilka poważnych list więc nie zrobiłbym sobie "kuku"
(a na pewno bardzo nie chciałbym)

Na marginesie, walczę jeszcze z przepakowywaniem przez
{de,en}code_mimewords pola "Subject:" mianowicie:
- najpierw temat jest dekodowany i wycinane wszystkie sekcje
   =?(q|b)?__charset__
- potem przed samym wysłaniem jest traktowany ponownie kodowaniem, lecz
   zawsze domyślnym dla mimewords == iso-8859-1

Ponoć sympa 5.0b ma to rozwiązane, muszę podejrzeć i zrobić fix'a do tej
która tu jest ;)

pozdr
--
romke Roman Barczyński  ~~~~  tel. +48 12 632 7365  ~~~~  www.romke.info