2.4.28 z test

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 7 Sty 2005, 14:42:08 CET

On Thu, Jan 06, 2005 at 20:19:56 +0100, Jacek Rzęsista wrote:

> Bardzo dziwny objaw .....Nie spotkałem się z czymś takim ..... A jak
> filtrujesz do kolejek ? Per user czy per usługa ?

Dwupoziomowo. Najpierw separuję P2P, a później per IP obie gałęzie w
przypadku download a samo nie-P2P dla uploadu. Teraz pracuję nad
filtrami mieszającymi, ale to nie to - filtrowanie działa ok. Klasą
default idzie mi ruch na poziomie 0,5kbit/s.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/