Smaczki - BitTorrent i BitTornado

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 10 Sty 2005, 18:10:33 CET

havner wrote:
> Czy czlowiek nie moze juz byc rozdrazniony? Robie co moge, zeby bylo
> dobrze i naprawde mnie cholera bierze jak po raz nty ktos o to samo sie
> czepia.

Może być i całkowicie Cię rozumiem - wiem jak to jest być
odpowiedzialnym za wszystko, a Ci głupi ludzie nie rozumieją, jak maja
robić :P, ale po prostu ostatnio już hurtem na każdego maila tak
odpisujasz. Po prostu chciałem Cię szokowo wyrwać z tego trybu i jak
widać mi się udało :D

> Metodologia jest ok, bo byl caly rebuild okolo pythonowych zanim to
> wszystko poszlo do main, gdzies tylko sam python sie zapodzial.

No to wporzo...generalnie głupio by było, gdyby przed każdą instalacją
jakiegoś pakietu trza było przejżeć miesiąc w archiwum i patrzeć, czy
aby na pewno bezpiecznie jest upgradeować/instaloawć

Zdroofka
Cz w rny