Smaczki - BitTorrent i BitTornado

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 10 Sty 2005, 18:11:13 CET

Robert Kurowski wrote:

 > Mi dziala, a jesli nie BitTorrent czy BitTornado to moze ctorrent,
 > Azureus, ABC ?? Chyba cos by sie jeszcze znalazlo

No ja osobiście korzystam z Azureusa, ale nie mogę go uruchomić dla paru
userów - przy StartSocket przekazuje dane już otwartemu azureusowi, więc
tylko jeden użytkownik naraz może z tego korzystać - macie jakieś
pomysły, jakby to obejść??

Swoją drogą przymierzam się do zrobienia porządnej paczki Azureusa, wiec
potrzebuje paru wytycznych:

I) Developerzy Azureusa nie odpowiedzieli mi co do sposobu kompilacji
tegoż ze źródłe, więc jak robimy?
     a) paczka a w niej źródła? (/usr/src/azureus?)
     b) osbona paczka ze żródłami Azureus-sources?
     c) rpm binarny, src.rpm ze źródłami??

II) Wersja Motiff i GTK, to są jedne źródła i różnią się tylko
wywołaniem (z tego co mi wiadomo, ale mogę się mylić), więc chyba wrzuce
całość do /usr/lib/azureus, tam dwa wykonywalne azureus-motiff i
azureus-gtk i odpowiednie dowiązanie w /usr/bin, w zależności od
parametru speca - domyślnie GTK

Zdroofka
Cz w rny