Pine. Szanse rosna :)

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Wto, 11 Sty 2005, 12:39:24 CET

In article <41E31781.8060706 w limanowa.net> you wrote:

> P.S. Jak wiadomo nie mamy zadnego hm... stanu prawnego, jak wiec
> przyjdzie co do czego, na co ma byc na wystawiona licencja? Na "PLD
> Linux Distribution"? Mam nadzieje, ze nie beda wymagac czegos wiecej...

Podziwiam Wasz upór w walce z developerami pine. Szczerze mówiąc, chyba
im (twórcom pine) palma odwaliła z licencjami. Gdyby nie fakt, mocnego
przyzwyczajenia do tego programu, dawno bym już korzystał z czegoś innego,
alternatyw przecież nie brakuje...

--
[ ŁT ]