Poldek - polska język - trudna język?

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Wto, 11 Sty 2005, 16:39:03 CET

Dnia Mon, 10 Jan 2005 22:16:30 +0100 (CET) Mateusz Kamiński
<matipl w ds.pg.gda.pl> pisze:

> Jeśli już o poldku rozmawiamy... Przydałaby się funkcja która by
> wyświetlała jakie zmiany dokonano od poprzedniej wersji (takie
ChangeLog).
> Bo nieraz zupełnie nie wiem, po co instalować jakąś aktualizację, a
> skróciło by to czas latanie w googlach.  A może już jest?

Mi by sie przydala funckja, ktora umozliwiala by odinstalowanie wraz z
danym pakietem zaleznosci jakie on zainstalowal (o ile te zaleznosci nie
sa przez inne pakiety wymagane).

--
Robert 'koorek' Kurowski		http://www.koorek.pl.eu.org
					JID: koorek w chrome.pl