Poldek - polska język - trudna

Radosław Kintzi rakin w pop.e-wro.pl
Wto, 11 Sty 2005, 21:02:37 CET

Artur Flinta napisał(a):

>Takie coś musiało by być robione raczej na poziomie rpm'a, bo
>jakiekolwiek ręczne dodanie, usunięcie pakietu samym rpm'em powodowało
>by rozjechanie bazy zależności poldka.

Może takie podejście:
1. Funkcja oceniająca, czy pakiet zawiera coś, co o samo w sobie jest
nieużyteczne. Funkcja nie musi być w 100% skuteczna, byle nie łapała
niewłaściwych pakietów. Można by to dodać do poldka z dodatkowym
poleceniem. Np. uninstall --oldlibs - choć nie muszą to być tylko
biblioteki.

Pytanie: Jakie testy miałaby przeprowadzać taka funkcja?

2. Inne podejście, to znaczyć w specach pakiety nie dające same w sobie
rzadnego porzytku i je odinstalować. Pytanie czy można zmusić rpma, by
taką dodatkową informację zapamiętywał. I czy deweloperzy będą chcieli
tego ficzera używać.

Pozdr,
Radek