Poldek - polska język - trudna

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 12 Sty 2005, 08:56:32 CET

maHo napisał(a):
> np jeżeli pakiet jest tylko biblioteką dzieloną, jest po
> odinstalowaniu pakietu który go wymaga zazwyczaj niepotrzebny.  a
> bibliotekę można rozpoznać ze skutecznością sięgającą myślę 9x%,
> sprawdzając czy zawiera tylko pliki .so.* i ewentualnie coś w
> /usr/share/doc/
To wszystko oczywiscie przy zalozeniu, ze user ma w systemie jedynie
pakiety PLD/rpm. Co w przypadku, gdy poinstalowane sa programy
kompilowane z tar.gz zlinkowane z bibliotekami zainstalowanymi z
pakietow RPM? Oczywiscie poldek moze sie pytac czy usunac dane
biblioteki, ale ciezko mi uwierzyc, ze kazdy uzytkownik bedzie pamietal
liste bibliotek, z ktorymi kompilowal aplikacje.

Pozdrawiam
Beorn