Prośba do RM

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 12 Sty 2005, 14:50:27 CET

On Wed, Jan 12, 2005 at 02:45:21PM +0100, Roman Werpachowski wrote:
> To ja proszę o pomoc, bo sam nie dam rady. Zatrzymałem się na tym, że w
> trakcie wyświetlania okienka, funkcja updateIconImage (src/wmspec.c:374)
> wywołuje funkcję RCreateImage (wrlib/raster.c:51) z nieprawidłowymi
> argumentami (zerowy parametr height). Wydaje się, że funkcja z Xlib
> (XGetWindowProperty) przekazuje takie dziwne dane, albo to problem z
> rozmiarami typów, skoro pojawia się tylko na amd64. Ale przecież int i
> char są takie same w 32bit i 64bit...

1. Sprawdź czy kompilowane jest z -Wall, jeśli tak to zobacz, czy gdzieś
kompilator nie marudzi, że np. brakuje prototypu funkcji

2. Może gdzieś zamiast int miało być size_t? malloc(), read() i cała
masa innych podstawowych funkcji operuje na size_t, o czym wielu
developerów zapomina.

3. Błąd może być w jakimś pliku nagłówkowym, nawet z X11-libs.
Szczególnie jeśli dana funkcja jest żadko wykorzystywana.

Pozdrowienia,
	Jacek