Sender Policy Framework

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Czw, 13 Sty 2005, 01:37:07 CET

On Thu, 13 January 2005 00:37:03 +0100, Roman Werpachowski wrote:

>>> http://poczta.gazeta.pl/poczta/1,50580,2266042.html

> Nigdy nie uważałem GW za autoratywne źródło informacji o protokołach
> internetowych. Ale to chyba wystarczy, żeby działały aliasy na
> @gazeta.pl.

Ech, optymista... Zasady, na jakich to działa w Gazeta.pl,
potrafiły się zmieniać więcej niż raz w ciągu jednego tylko
tygodnia (był na ten temat potężny flamewar na pl.news.mordplik).
Niestety zdanie "aliasy na gazeta.pl będą działały" nie jest prawdziwe.
Prawdziwe jest natomiast zdanie "aliasy na gazeta.pl będą działały _w kratkę_".

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                             Oj bratku, nie spodziewałeś się