[Ac] gtk+2-2.6.1-1 z ready

wopozka@gazeta.pl wopozka w gazeta.pl
Czw, 13 Sty 2005, 10:24:11 CET

------ Wiadomość oryginalna ------
Od:    Marcin Krzyzanowski <krzak w hakore.com>
Data:  2005-01-13 09:33
Temat: Re: [Ac] gtk+2-2.6.1-1 z ready

> (...)

/usr/lib/libglib-2.0.so.0

> zgłosiłeś błąd po którejś stronie juz może ?

Nie, nie zglaszalem ani do tworcow mplayera, ani do gtk+. Chcialbym
sprawdzic to jeszcze w najnowszym dostepnym w cvs mplayerze, ale na
razie nie mam czasu na kompilowanie. Wydaje mi sie jednak ze jest to
blad w glib2, bo podczas downgradu poldek sypie memoryfaultami
(podczas instalacji przez rpm). Po downgrade, juz nie.