hylafax-libs

Radosław Kintzi rakin w pop.e-wro.pl
Czw, 13 Sty 2005, 11:30:18 CET

Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):

>/sbin/ldconfig: relative path  used to build cache
>error: %postun(hylafax-libs-4.1.8-2) scriptlet failed, exit status 1
>
># rpm -q --scripts hylafax-libs
>postinstall program: /sbin/ldconfig
>postuninstall scriptlet (using /sbin/ldconfig):
>              ^^^^^^^^^
>
>#%preun client
>#%_preun_service hylafax
>#
>#%post client
>#%_post_service hylafax
>#%{_sbindir}/faxsetup -client
>
>O co tu chodzi ?

Jeśli chodz o tego scriptleta, to chyba powinieneś zacytować inny
fragment speca:
%post   libs -p /sbin/ldconfig
%postun libs -p /sbin/ldconfig

Ten wykomentowany nie ma raczej nic do rzeczy (chyba, że powinno tam być
#% zamiast #, ale i wówczas dotyczyłby pakietu hylafax-client).
Radek

PS. Pytanie jak najbardziej dobre. Jak już wcześniej napisałem nie
używam tego pakietu, więc tego nawet nie zauważyłem. Nie wiem jak było
przed uaktualnieniem jakiego się dopuściłem, ale nie wydaje mi się, żeby
to ono miało wpływ.