SPECS: samba.spec - fix for printer queue cleaning

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Sob, 15 Sty 2005, 13:05:22 CET

Tomasz Mateja wrote:

> A co ten patch poprawia ??

Właśnie nie wiem czy ten trywialny (tylko on) "to" poprawia czy całe
pre1 + ten patch "to" poprawia. (ze źródeł wygląda jakby na 3.0.10 pasował)

"to" to zobacz ostatni mail o sambie z users:

<cyt>
Dziwny problem... Mam 6 drukarek podlaczonych przez CUPS (lokalna,
samaba i print server) i udpostepnionych przez Sambe... jedna jest dosc
intensywnie obciazona (podlaczona do print servera)... co pewnien czas
blokuje sie, nie przyjmuje wydrukow (komunikat 'Brak miejsca na dysku' w
Windows), chociaz nie ma zadnych zadan w CUPS'ie, ale jak sprawdze
drukarke spod Windows (podlaczona przez Sambe) to wiszna na niej zadania
(np. 900)... pomaga restart (ne reload) SMB...

Jakis pomysl? Smaba-3.0.10, CUPS-1.1.23
</cyt>

Taki właśnie śliczny objaw jest na sambie z AC-branch :-(
Clienci XP sobie z tym radzą, ale ta część fitmy, która ma win98/me
chciała mnie za... ;-)

Jak chcesz to dodaj na AC-brach i już.

--
Andrzej Zawadzki