pymssql.spec

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 17 Sty 2005, 15:59:53 CET

On Mon, Jan 17, 2005 at 03:26:44PM +0100, Paweł Sakowski wrote:

> Naruszenie FHS (pliki arch-dependent w /usr/share).

Poprawione name: python-mssql

Co do Naruszenie FHS (pliki arch-dependent w /usr/share).
wzorowane na python-MySQLdb.spec

;-)

Zresztą ja się nie znam tak dobrze na tej specologii jak deviloperzy
;-)

abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba