rc-scripts psuja ustawienia sysctl?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 19 Sty 2005, 09:34:20 CET

On Wed, Jan 19, 2005 at 09:24:01AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Pewnie trzeba by "hacknac" kernel. Jaka liczbe uwazasz za zadowalajaca ?

256?

Tylko że na tamtej maszynie mam teraz jakiś stary kernel 2.4 i raczej
boję się go ruszać -- taka zamotana konfiguracja, że wszelkie zmiany
prowadzą zwykle do wielkich problemów, a to bardzo ważna część naszej
infrastruktury.

Sam wcześniej hackowałem dhcpd, żeby sobie radził z taką (a właściwie
dużo większą) ilością interfejsów (patch już w PLD).

Pozdrowienia,
	Jacek