dziwne depends artsa i błąd w poldku

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 19 Sty 2005, 20:12:16 CET

On Wed, 19 January 2005 18:54:40 +0100, Grzegorz Piotr Jaskiewicz wrote:

[...]

> z tego co widze w debianie na przyklad, mplayer nie wymaga arts.
> moge miec mplayer i nie miec arts. Wiec jednak sie da.

Gwoli ścisłości... Zgodnie z filozofią licencyjnej hipokryzji w Debianie
_nie ma_ mplayera. Są tylko nieoficjalne paczki robione przez "osoby trzecie",
w których może być wszystko i nic... Nie rozumiem dlaczego na podstawie takiej
paczki (nawet nie napisałeś skąd pochodzi) wygłaszasz opinie na temat tego co
jest w Debianie a co nie jest?! Ale OK... Ja mogę tak samo potraktować PLD
i zapytać nieoficjalną paczkę zbudowaną przez "niewiadomo kogo", :-)
a zainstalowaną u mnie:

$ rpm -qR mplayer | grep arts

Powyższe nic nie zwraca. Mogę więc śmiało dokonać podobnego nadużycia
jak ty i radośnie założyć, że ta paczka (nie wiadomo skąd :-) pozwala
mi wnioskować na temat własności PLD. A wniosek jest następujący:
w PLD mplayer nie wymaga arts. Co było do udowodnienia.

PS: Bez urazy... Ale pojęcia o trollowaniu nie masz...

--
Dariusz Laskowski             Kiedyś ukułem sobie taką definicję megalomanii:
darlas at post.pl             jest to przekonanie, że cały świat to taka