rc-scripts psuja ustawienia sysctl?

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w art4u.pl
Pią, 21 Sty 2005, 11:20:05 CET

On Wed, 19 Jan 2005, The Undefined wrote:

> [root w router eth0]# cat send_redirects;ip link set eth0 down; cat send_redirects; ip link set eth0 up; cat send_redirects
> 0
> 0
> 0

Chciałem tylko zauważyć że powyższe może się wykonać nawet w takiej
kolejności:
1. cat send_redirects
2. cat send_redirects
3. cat send_redirects
4. ip link set eth0 up
5. ip link set eth0 down

w związku z czym te 0 nie koniecznie muszą być prawdziwe (nie sprawdzałem
takiej konstrukcji jak: `cat && ip link set eth0 down && cat && ip &&
cat`, która gwarantuje poprawną kolejność!).

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w art4u.pl