wxWidgets.spec

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pią, 21 Sty 2005, 14:43:04 CET

It seems like on Friday 21 of January 2005 12:10, Łukasz Michalski typed:

> Nie chodzi o różne elementy, ale o to że jest to inny port i aplikację
> trzeba do niego dostosować. Czasem to polega tylko na rekompilacji, a
> czasem trzeba coś przerabiać.

Rozumiem. Przyznam się, że programowanie w wxWidgets znam tylko z
dokumentacji czytanej przy pisaniu przy użyciu wxPythona ;-)

> [...]
>  if (pPos == 4) {
>   Replace(4,5,(wxChar)pKey);
> #ifdef __WXGTK__
>   SetInsertionPoint(GetInsertionPoint()+1);
> #endif
>   return;
> };
>
> Nie przeniosłem się jeszcze na wxGTK2 i nie wiem czy dla wxGTK2 ręczne
> przesunięcie karetki jest też wymagane jak dla wxGTK1 (dla wxMSW na
> przykład nie)
>
> Dyskusja jest akademicka, problem rozwiąże się przy pierwszej aplikacji
> która nie będzie działać poprawnie z wxGTK2.

Nie pozostaje zatem nic innego jak narazie zrobić tylko wxGTK2 i ewentualnie
dopiero w momencie wyłapania takiej niezgodnej aplikacji dorobić wxGTK.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php