ImageMagic

Radosław Kintzi rakin w pop.e-wro.pl
Pon, 24 Sty 2005, 09:24:27 CET

Marcin Król napisał(a):

> I nie tylko na i586, ale o ile pamietam buildloga to jeszcze napewno
> na alphie i jeszcze ktoryms. Problem lezy gdzies w srodowisku albo w
> wersjach pakietow na builderach (malo prawdopodobne bo upgrade-dist
> nie pomogl). Na wszystkich maszynach gdzie moglem przetestowac to sie
> buduje poprawnie, a do builderow ac dostepu nie mam. Pomysly tez mi
> sie skonczyly. Gdybym musial strzelac, stawial bym na przyczyne w
> perlu lub okolicach bo ten fragment Makefile'a jest parsowany perlem i
> na tych gdzie sie buduje jest wywolywany po prostu jako "perl", a na
> [...]

Co konkretnie masz na myśli? Sądzę, że nie chodzi Ci o wywołanie perla
we fragmencie, który zacytowałem, bo u mnie (nie wiem jak u Ciebie) w
tym miejscu perl nie jest w ogóle wołany. I to właśnie jest
najciekawsze. Doszedłeś skąd ta różnica? Może potrafisz wskazać ten etap
budowania, w którym powstają? Jak mówiłem u mnie ./configure daje taki
sam efekt jak na builderze. Niestety nie mogę porównać gotowych
Makefilów ani tym bardziej skonfigurowanych źródeł, bo nie mam dostępu
do tych z builderów.

Pozdrawiam

--
Radosław Kintzi (radek at rakin dot eu dot org)