pci-database: scsi.pci.in - s/megaraid/megaraid_mbox/

Wto, 25 Sty 2005, 09:56:29 CET

On Tuesday 25 of January 2005 09:54, Paweł Sikora wrote:

> no to usuniemy wpis(y) jak ktoras konfiguracja pciID<->megaraid_mbox
> nie bedzie dzialac. chyba lepsze takie testowe rozwiazanie niz aktualne
> wskazanie na nieistniejacy modul. masz lepszy pomysl? - dzialaj.
W fedorze bodaj wrzucili oba drivery - nowy i stary. Nie podziałam bo nie
potrzebuje - daje Ci sygnał o tym bo mało kto wie o takim problemie z nowym
driverem.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/