STBR

Radosław Kintzi rakin w pop.e-wro.pl
Wto, 25 Sty 2005, 14:16:21 CET

Marcin Król napisał(a):

> Squid polecial, z dodana wieksza iloscia updated'ow. Aha. Pamietaj
> zeby potrzebne patche wrzucac do cvs nim klikniesz STBR :)

ok, będę pamiętał
myślałem, że trafią do distfiles, ale w sumie nie mogą bo nie mają nawet MD5

BTW. Ktoś wie po jakim kryterium Thunderbird układa mejle w wątki? Chyba
nie tylko po In-Replay-To (czy jak to sie ten nagłówek nazywał). Np.
moją prośbę STBR podpiął mi pod wątek z grudnia, przez co mi się
zapodziała i wysłałem ją raz jeszcze.

--
Radosław Kintzi (radek at rakin dot eu dot org)