STBR

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 25 Sty 2005, 14:55:12 CET

On Tue, 25 January 2005 14:16:21 +0100, Radosław Kintzi wrote:

[...]

> BTW. Ktoś wie po jakim kryterium Thunderbird układa mejle w wątki?
> Chyba nie tylko po In-Replay-To (czy jak to sie ten nagłówek nazywał).

Po nagłówku References pewnie? Ale oprócz tego grupuje w wątki
wiadomości o _identycznych_ tematach.

> Np. moją prośbę STBR podpiął mi pod wątek z grudnia,
> przez co mi się zapodziała i wysłałem ją raz jeszcze.

Ano. W takim np. mutt albo slrn można to grupowanie (lub nie)
po Subject skonfigurować. W Thunderbird - nie wiem;
ale nie sądzę, żeby się dało.

--
Dariusz Laskowski     Open Source bezlitośnie odsłania, kto co zrobił
darlas at post.pl     i kto zrobił coś najlepiej. Nie można już dłużej