rescuecd - propozycja

Mateusz Kamiński matipl w ds.pg.gda.pl
Wto, 25 Sty 2005, 21:51:16 CET

Dnia 25.01.05 o godzinie 21:12 +0100, użytkownik Tomasz Grobelny napisał(a):

> Racja, ale...

> ...nie zawsze wiesz jakiego narzędzia w tym celu użyć.
>
> Nie żebym odczuwał jakiś dyskomfort z powodu braku ww. pliku, ale uważam że
> czasami mógłby się przydać. A i tak skończy się pewnie na SOD#1 ;-)

No i mniej więcej o to mi chodzi. Przecież na RescueCD mogą być jakieś
specjalne programy, o których ktoś nie słyszał, albo inne umiejscowienie
jakiś plików.
Sami spójrzcie i powiedźcie czy te kilka informacji nie jest przydatnych?
http://piorun.ds.pg.gda.pl/~matipl/temp/systemrescue-cd1.jpg

Pozatym bootloader (to już lekka przesada,ale..):
http://piorun.ds.pg.gda.pl/~matipl/temp/systemrescue-cd-boot1.jpg
oraz:
http://piorun.ds.pg.gda.pl/~matipl/temp/systemrescue-cd-boot2.jpg

Np. taka opcja przy bootowaniu jak freedos jest bardzo przydatna (nie
mówiąc np. o aida)

To tylko takie propozycje, gdyby autorowi PLD RescueCD się nudziło. Ja tam
jeszcze nie bawiłem się w "livecd", może kiedyś...

--
Mateusz 'matipl' Kamiński