PLD na Sparc64

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 25 Sty 2005, 23:22:14 CET

On Tue, Jan 25, 2005 at 11:13:10PM +0100, Pawel Boguszewski wrote:

> averne.org/sparc
>
> albo crosssparc64-gcc i
> ./builder -bb kernel24.spec --opts --target=sparc64
>
> Ale najpierw zainstaluj ten z linka powyżej, bo nie wiem jak te nowe
> 2.4 działają.

2.4.29 działa na Ultrze 1.

Tylko uwaga: w geninitrd trzeba wymusić insmod.static (najlepiej
w /ets/sysconfig/geninitrd - żeby nie trzeba było zawsze podawać).
busybox dla sparc(32) nie obsługuje modułów sparc64.

> Z 2.6 ogólnie jest taki problem że średnio działa.

Wcześniejsze (2.6.5?) się wykładały przy starcie, nowych nie sprawdzałem
- nie mam pakietów.