FTP

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 26 Sty 2005, 22:00:28 CET

On Wed, Jan 26, 2005 at 09:29:36PM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Automatykę w postaci skryptów i konfigów mogę podesłać (zaraz coś
> przygotuję).

http://www.jajcus.net/files/svn2dns.tar.gz

To jest to co chodzi u mnie i dobrze się sprawdza, z powycinanymi moimi
hostami, adresami i konfigami. Zostawiłem tylko konfigurację mojej
domeny jako przykład. Ścieżki do repo trzeba popoprawiać, teraz są
conajmniej bez sensu (usuwałem rzeczy specyficzne dla swojej
konfiguracji, ale raczej niekonsekwentnie zamieniałem na coś innego).

W PLD raczej jest jedna domena, więc duża część tej automatyki nie jest
potrzebna. Część (to co u mnie robi skrypt svn_actions) może już jest
rozwiązana w inny sposób. Więc najbardziej przydać się  może skrypt
"update_dns_zones" i ewentualnie całość jako przykład jak to może być
zrobione.

A może nic się z tego nie przyda... na wszelki wypadek jednak
udostępniłem :-)

Pozdrowienia,
	Jacek