FTP

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 27 Sty 2005, 18:26:35 CET

On środa 26 styczeń 2005 21:23, robert j. wozny wrote:
> swoją drogą kiedy można się spodziewąć powrotu usług?
>
> ps. i dlaczego nie zadbano wcześniej choć o read-only mirrory?
> (głównie cvs+distfiles)

Jak coś się dzieje wokół ep09, to przeważnie jest na pół dziko. Tutaj jeszcze
doszedł problem z domeną (prawdę mówiąc sam zrobiłem ten sam błąd i nie
zauważyłem, że przecież nie będzie można sterować domeną).

Odnośnie domeny, to rozwiązanie jest dosyć proste i averne obiecał, że dzisiaj
się tym zajmie. Niedługo powinny domeny być z powrotem.

Tylko pierw musi się averne znaleźć.