PLDWWW: pl/FAQ

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Czw, 27 Sty 2005, 21:21:53 CET

Mariusz Mazur wrote:

> Opisałem już, jak to powinno było wyglądać, nie mam zamiaru się powtarzać.

Nie musisz.  Ja też napisałem jak to IMHO nie powinno było wyglądać z
Twojej strony.

> Póki głównie ja będę się tym zajmował, YHO się nie będzie zbytnio liczyło.
> Jeśli przestanę, to wtedy to się może zmieni. A póki co prosiłbym o
> zastosowanie się do tego, co napisałem i przykładanie się do wprowadzanych
> poprawek, bądź danie innym czasu na dopracowanie ich.

Jasne. Uważaj tylko, żebyś się nie stał jedynym, który się tym zajmuje,
bo chyba nie o to Ci chodzi.  Z całem szacunkiem, ale mogłeś to załatwić
dużo bardziej elegancko, a jeśli tak jak Serkowi, puszczają Ci nerwy, to
sobie /etc/rc.d/init.d/network stop na ten czas rób.

Szkoda gadać - fuszerki nie zamierzałem na stronę PLD wrzucać i nic się
w tej materii nie zmieniło.  Pozwolić Ci na robienie sobie samemu złej
roboty też nie zamierzam. (masz kolejny powód, by uważać, że
Chrześcijanie są bardziej upierdliwi niż pomocni :*)

PS. AFAIK idea Wiki polega na tym, że dopracowywanie dokonuje się na
żywym materiale (szczególnie w początkowym stadium) i tym Wiki różni się
od innych metod tworzenia treści.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa