wywalenie sie psi

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 28 Sty 2005, 23:59:03 CET

Dnia 28-01-2005, pią o godzinie 23:25 +0100, Jakub Piotr Cłapa
napisał(a):

> Spotkałem się z tym, że dużo na raz wiadomości na Psi (np. przy starcie
> dużo powiadomień z Joggera) startowało wiele razy aplay i chyba wieszało
> kartę dźwiękową. Objaw był taki, że nic już później nie grało, ps ax się
> wywieszał, killall też, a hotplug nie chciał się zastopować (wisiał) i
> musiałem system restartować z palca. Ostatnio mu chyba przeszło, ale
> pewien nie jestem.
>
> Jakie jądro?

[root w Wolvverine adi]# rpm -qa | grep kernel
kernel-module-build-2.6.8-4
kernel-video-svgalib_helper-1.9.19-4 w 2.6.8_4
fortune-mod-pl-kernelcookies-20040901-2
kernel-fs-lufs-0.9.7-2 w 2.6.8_4
kernel-video-nvidia-1.0.6629-3 w 2.6.8_4
kernel-video-firegl-3.14.6-1 w 2.6.8_4
kernel-headers-2.6.8-4
kernel-2.6.8-4
kernel-sound-oss-2.6.8-4
kernel-sound-alsa-2.6.8-4
kernel-drm-2.6.8-4

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl