apache1 i ...

romke romke w estrefa.pl
Sob, 29 Sty 2005, 11:28:41 CET

Dnia 2005-01-29 01:06, Andrzej Augustynowicz napisał:
> Dzisiaj postanowiłem postawić sobie apache1 na ac i zauważyłem dziwną rzecz.
> Mianowicie wiele pakietów jak squirrelmail, phpMyAdmin, phpPgAdmin itd., mają
> ustawione post i preun na dodawanie się do konfiguracji apache2, jednak drugą
> możliwością jest na dodawanie się do konfiguracji apache1? czy jakiegoś
> innego apacha?
> apache1 ma konfig w /etc/apache/apache.conf, jednak skrypty te szukają
> konfiguracji z /etc/httpd/httpd.conf

apache1 i apache mają w oddzielnych katalogach konfigurację, chociażby
po to, aby móc uruchomić jednocześnie oba serwery...

Elan Ruusamäe (glen) pisał swego czasu o tym.

Skrypty post i preun powinny rozpoznawać który apache jest i do
_każdego_ dodawać/usuwać konfigurację (tak proponował glen)
lub pakiety powinny mieć bcond with_apache1 (ale rozwiązanie
proponowane przez glena jest IMHO lepsze).

Niestety nie robią tego tak, czyżby SOD#1?

pozdr
--
romke Roman Barczyński  ~~~~  tel. +48 12 632 7365  ~~~~  www.romke.info