procedura migracji athlon=>amd64

maHo lukaszmach w gmail.com
Pon, 31 Sty 2005, 12:25:40 CET

Zachciało mi się cholera postępu...
wobec czego czy ktoś mógłby mi powiedzieć, jaka jest mniej więcej
procedura migracji athlon=>amd64?

rozumiem że poldka przełączyć na amd64 i stamtąd pociągnąć używając
mocno --force i --reinstall.

problem jest jednak taki, że jądro skompilowane ze standardowym
zestawem --with/without nie działa u mnie (see bug #5606) dociekam na
razie co bruździ. skompilowałem u siebie z --opts="--target=amd64",
ale tak czy inaczej wyszedł athlon.

czy binarki 64bitowe będą działać pod 32bitowym jądrem?

jeżeli nie, to jak w takim przypadku się przeprowadzić do 64 jeżeli
jądro mogę mieć tylko jako własny kompilat?.

pozdrav

maHo