[RFC] X terminale, backspace, TERM, itd.

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 4 Lip 2005, 14:10:08 CEST

On Mon, Jul 04, 2005 at 12:38:45PM +0200, Jan Rekorajski wrote:

> Moze jakbys napisal jakie masz problemy to dalo by sie to poprawic bez
> robienia workaroundów w postaci kombinowania "ktory TERM najlepiej
> pasuje do danego terminala".

Po prostu kbs z terminfo nie zgadza się z tym co rzeczywiście wysyła
terminal po wciśnięciu "backspace".  W aplikacjach, które mają hardcoded
zarówno ^H jak i ^? klawisz backspace działa, w mojeje, która opiera się
na informacjach z terminfo -- często nie działa (zależnie od terminala
i dystrybucji, w PLD problem wydaje się być wyjątkowo częstym).

Pozdrowienia,
	Jacek