SPECS: oooqs.spec - fix applnkdir, buil, not work

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Czw, 14 Lip 2005, 23:46:51 CEST

On Mon, 2005-07-11 at 20:01 +0200, Dariusz Rojewski wrote:
> [...]

Ten człowiek ZTCP nie przeszedł standardowej procedury uzyskiwania RW.
Niech ktoś łaskawie zrobi jedno z:

a) -w
b) ACL na SPECS i SOURCES

To drugie jeśli klient robi coś użytecznego w innych modułach, chociaż
brak mi podstaw żeby tak sądzić. Ktoś go zna w ogóle? Jakim cudem został
wpisany do writers?

Revert bzdur jakie naczynił mogę zrobić ja, po powyższym.

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution