kudzu, BR rpm-pythonprov

Enleth enleth w enleth.com
Nie, 31 Lip 2005, 17:40:23 CEST

Próbowałem właśnie zbudować kudzu, wersja 1.1.113, rel 0.1, niestety wyłożyło
się na braku pythondeps.sh - search -f w poldku znalazło go w
rpm-pythonprov-4.4.1-7, po doinstalowaniu kudzu się grzecznie zbudowało.
Tak dla pewności grepnąłem po specu - i co?
- mass commit: remove obsolete BR: rpm-pythonprov
Zapewne nie wiem czegoś istotnego, więc mógłby mi ktoś wytłumaczyć, skąd taka
sytuacja?  Domyślam się, że pliki z rpm-pythonprov mają być wmergowane w inną
paczkę czy coś w tym stylu, ale, tak z czystej ciekawości, wolałbym mieć
informacje dokładniejsze, niż własne domysły.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}