gconfd-2

Wto, 7 Cze 2005, 01:34:56 CEST

Kto/co i kiedy powinno powodowac zakonczenie pracy gconfd-2 ?

Bo wydaje mi sie, ze posiadanie 10000 dzialajacych kopii tego programu (w
dluuugo dzialajacym systemie, ktorego userzy czasami korzystaja z aplikacji
GNOME) jest chore. Nie kazdy moze pozwolic sobie na zamrozenie 35GB RAM (lub
swap).

Jakies koszerne rozwiazanie tego problemu?

(rpm -e --nodeps - wywali potrzebna biblioteke,
 chmod a-x /usr/lib/gconfd-2 - zostanie nadpisane przy najblizszym upgrejdzie,
 killall gconfd-2 - moze ubije jekiegos potrzebnego(?).
 ... ? )

A moze po prostu gconfd-2 ma jakis timeout, po ktorym umiera, tylko ja tego
nie zauwazylem?

  phone (48)(58) 347 14 61