SPECS: gamin.spec - release 2 - gamin is not in any way a full rep...

Czw, 30 Cze 2005, 10:37:45 CEST

On Thursday 30 of June 2005 10:12, Jan Rekorajski wrote:

> A zastepowanie demona z pelna funkcjonalnoscia jakims podzbiorem jest
> niedopuszczalne, bo nie tylko gnome z tego kozysta.
Tak apropo czego brak w gaminie? Warto by wiedzieć.

> Nie mam ochoty po
> odpaleniu courier-IMAP na posiadanie kilkuset procesow gamin_server bo
> ktos nie mysli.
U mnie odpala się jeden ;)

gamin_server odpala się prawdopodobnie jeden per user - u Ciebie pewnie userzy
istnieją w passwd, u mnie są virtualni i działają pod jednym UIDem.

,,no fucking''

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/