SPECS: courier-imap.spec - updated to 4.0.2 - changed URL to http:...

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Sob, 5 Mar 2005, 14:01:40 CET

(Sat, 05 Mar 2005 10:48:03 +0100) Marcin Sztolcman <msztolcman w post.pl>:

> # grep maildirwatch _
> #
> # grep -i malloc _
> #
>
> gdzie _ to plik w ktorym zbieram wszystkie logi lacznie
>
> chyba dziala.. :)

Dżizas pisze że to nie działa "out of the box" i pytam dokładnie co zrobić
żeby to działało, jeśli courier-imap domyślenie jest budowany ze
wsparciem dla fam i ma włączoną obsługę IDLE (fam) w konfigu to chciałbym
żeby bez kombinacji alpejskich to działalo od ręki, czy to jest teraz
jasne???

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User