vfmg w post/postun ?

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Wto, 8 Mar 2005, 01:11:01 CET

Od jakiegos czasu uzywam sobie xfce4-panelmenu i zaczelo mnie denerwowac
regenerowanie menu.xml kazdorazowo jak doinstlowalem jakis soft. Moze by
wiec dodawac regeneracje menu vfmg w post/postun, dzieki temu po kazdej
instalacji (oczywiscie pakietow, w ktorych ma to sens) plik z menu bylby
aktualny bezposrednio po samej instalacji ktora wydluzylaby sie o te,
powiedzmy, 2 sek (u mnie). Uniknac by w ten sposob mozna rowniez
regenerowania menu dla xfce4 w rc-scripts (nieladne toto i tak naprawde
srednio uzyteczne).

--
Robert 'koorek' Kurowski		http://www.koorek.pl.eu.org
					JID: koorek w chrome.pl