kde 3.4 do przemiałki

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 28 Mar 2005, 16:06:09 CEST

On Mon, Mar 28, 2005 at 12:02:40PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> kde-i18n.spec gotowe.
>
> Pamięta ktoś o czymś jeszcze nie zrobionym blokującym posłanie 3.4 na
> buildery?

Jeszcze przydalaby sie gwarancja konkretnej osoby (Ciebie, lub kogos
innego) ze bedzie poprawial to jesli sie nie bedzie budowac (np na
innych arch niz x86) lub dzialac poprawnie (problemy z autoreqdep, i18n
ktore moze okazac sie nie zrobione tak jak byc powinno). Mam dosc z
zostawaniem w polowie nieskonczonej roboty (bo osoba odpowiedzialna jest
szczesliwa majac np kdebase+kdeutils na i686, reszte ma globoko)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org