SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

paszczus@newelski.com paszczus w newelski.com
Śro, 4 Maj 2005, 13:51:54 CEST

On Wed, 4 May 2005, Marcin [iso-8859-2] Doliński wrote:

> Jego problemem jest to, że:
> a) nie czyta list i nie wie, że dostaje zjebki,
czytam, ale nie zawsze na biezaco...
> b) nie używa własnego środowiska testowego przed commitem,
uzywam, ale nie zawsze wszystko moge sprawdzic (BR)
> c) zamiast spytać jak coś zrobić to kombinuje jak koń pod górę.
Taaaaaaaaaaaaaaaaaa, spytac. Szkoda, ze na 10 moich pytan odnosnie specow
na #pld w porywach na 1 uzyskuje odpowiedz... i to najczesciej od adamg,
ktory nie ma za czesto czasu, co jest zrozumiale... inni potrafia tylko
narzekac, ze potem cos jest nie tak...