SPECS (DEVEL): kadu.spec - up to 0.3.4 (final) - rel 0.1

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 7 Maj 2005, 10:33:00 CEST

Dnia poniedziałek, 18 kwietnia 2005 09:34, Lukasz Glebicki napisał:
> Nie zgadzam się z tobą. DEVEL powinien służyć do doprowadzenia paczki
> do wersji używalnej w HEAD. Przecież snapy po to były aby bezboleśnie
> przejść z wersji rozwojowych do wersji stabilnej. Ta wersja działa,
> choć nie ma tylu wtyczek co wersja z HEAD.

Sam sobie przeczysz. Skoro "DEVEL powinien służyć do doprowadzenia paczki
do wersji używalnej w HEAD", to wersja finalna powinna wylądować właśnie w
HEAD. Chyba że zakładamy, że kadu zakończyło właśnie swój rozwój. Gdzie
teraz niby wg Twojego scenariusza rzeźbić 0.4.1? ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/