gtranslator.spec

l00natyk majkl w op.pl
Nie, 15 Maj 2005, 06:49:36 CEST

łatka dodająca do br:

gettext-devel -- chodzi o msgfmt, program uzywa tego do kompilacji
plików .po oraz podczas przy budowaniu.

gtkspell-devel -- wymaga i ładnie tego używa do sprawdzania inline, w
dokumentacji o tym nie ma lecz na stronie domowej jest.

pozdrawiam i z góry dzięki
l00natyk

p.s. - uruchamiałem i chwilę się pobawiłem, wygląda wporządku i pasowało
by zbudować gdyż dzisiaj 1.1.5-1 z main wysypała mi się podczas zapisu i
pół dnia pracy uwieńczyłem plikiem 0kb :D.

-- Najpierw zaszło słońce,
potem zaszedł fakt, a w rezultacie, ona. Julian Tuwim