[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Wto, 17 Maj 2005, 09:44:46 CEST

Dnia 17-05-2005, wto o godzinie 08:08 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Kwestia wzgledna.
> Ja tam wole wielopoziomowe menu, niz 100 aplikacji w jednym menu przy
> plaskiej strukturze.
Ja też wolę gnome-menus, ale myślę, że to co dla mnie w applnk jest wadą
(wielopoziomowość), dla innych jest zaletą i nie może faworyzować
któregokolwiek z tych rozwiązań.

> Cos blizej ?
Ja też poproszę. Przecież oba dostarczają strukturę menu i nic więcej,
więc niby jak applnk ma działać z gnome-menus albo na odwrót. A przy
okazji, to KDE raczej nie nigdy nie będzie dzialało poprawnie z
gnome-menus (i niby dlaczego by miało), chyba, że zacznie stosować taki
podział na pliki jak w gnome-menus (a to mało prawdopodobne).

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org