[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Wto, 17 Maj 2005, 12:28:02 CEST

Dnia 17-05-2005, wto o godzinie 12:18 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> respektuje Categories. i dlatego zaawansowane ustwienia są tam gdzie
> powinny być a nie w jednym worku.
Ale to chyba kwestia gustu jak się ma menu rozłożone i w żaden sposób
posiadanie wszystkich ustawień w jednym miejscu nie zmniejsza
funkcjonalności gnome-menus. gnome-menus (mam nadzieję) zna już
wszystkie pldowe kategorie, które powinno, tylko, że inaczej je w menu
rozmieszcza niż applnk. A to nie ułomność gnome-menus, tylko inne
podejście niż prezentuje applnk :)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org