[pld-cvs-commit-owner@pld-linux.org: fortunes-pl: dowcipy -

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 17 Maj 2005, 18:57:11 CEST

On Tue, May 17, 2005 at 06:36:14PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> A / na CVS ma wystarczaja wielkosc?

/dev/storage/cvssys   2.5G  2.4G  159M  94% /

Po odjęciu 1.8GB zajmowanego przez logi zapchane przez rsynca miejsca
będzie dużo.
rsync podregulowany ("transfer logging = no"), nie będzie już bruździł.
W ogóle problem się objawił, bo 15.05 z jakiegoś powodu wyłożył się
logrotate i nie podmienił loga.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/