applnk i gnome-menus (po raz ostatni)

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Nie, 22 Maj 2005, 20:01:56 CEST

On Sun, 22 May 2005 17:13:34 +0200
Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> wrote:

> A czemu nie applnk-core?
Ok. Z tego co widzę nikt nie ma zastrzeżeń co do pomysłu. Problem jest
tylko w nazewnictwie P:/R:/O: Mnie szczerze powiedziawszy nazwa jest
obojętna. Zproponowałem applnk-gnome, bo wiadomo by było, że chodzi o
GNOME :) Mam nadzieję, że jesteśmy w stanie dojść do kompromisu
dotyczącego nazwania czegoś co udostępnia menu dla GNOME. Na razie mamy:
1. xdg-menus
2. applnk-core
Dobrze zrozumiałem? gnome-menus udostępniające applnk-core?  Trochę bez
sensu, coś takiego może udostepniać applnk, ale wtedy dalej sprawa z
gnome-menus nierozwiązana.
3. applnk-gnome

Jesli nie jesteśmy wstanie w dyskusji dojść do porozumienia, to może
jakieś głosowanie? A jeśli w tym wątku nię dojdzie do kompromisu, to
wybieram "applnk-gnome" i nie miejście do mnie pretensji ;)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org