kde i brak niektórych ikonek (+ rozwiązanie)

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Pon, 30 Maj 2005, 15:07:59 CEST

Witam,
jakiś miesiąc temu instalowałem świeżego PLD ac + ac-ready (i686).
Po zainstalowaniu kde i kilku aplikacji, okazało się, że np.
w kdevelopie (spec dostosowałem do budowania wersji z cvs) brakuje
niektórych ikonek na pasku narzędzi (np. od debuggera), w pasku
szybkiego wykonywania polecenia (alt+f2) po wpisaniu np. amarok (także
snapshotów ze svn-a) - również ikonka się nie pojawiała. Trochę mnie to
denerwowało (myślałem, że paczki są źle zrobione, albo coś) ale dało
się z tym żyć. Ostatnio na grupie obiło mi się o uszy 'hicolor-icon-
theme', po przeczytaniu informacji o pakiecie, zainstalowałem go i
ikonki się pokazały.

Teraz konkluzja: czy nie warto dodać R: hicolor-icon-theme do któregoś
z pakietu kde?

Pozdrawiam,
Piotr Budny

--