admin/dns/pld-linux.org.template

Daniel Dominik Rudnicki sardzent w o2.pl
Wto, 20 Wrz 2005, 21:39:16 CEST

On Tuesday 20 of September 2005 21:14, Andrzej 'The Undefined' Dopierała
wrote:

> z drugiej strony - gdyby zmienił "oficjalny" na "nieoficjalny" - czemu
> nie?
> sklepik z "bajerami" pldowskimi to fajna rzecz ;)
>
> Nawiasem mówiac - ktoś wie co się dzieje z kubkami? Kiedy mają być?
> Bo na razie to czekam i czekam...

Osobnik zwany speedo nie jest zapisany na liste ale z tego co wiem osobiscie
od Marka to kubki przyszly i rozpoczyna wysylke w kolejnosci zapisow na
liscie.

Co do sklepu mimo uslinych prosb by sam wyjasnil sytuacje (okazuje sie ze jest
bardzo zajetym czlowiekiem) postaram sie zrelacjonowac co udalo mi sie
ustalic.
Firma widniejaca na stronie o nas to czesc serwisu linux.pl i tego sklepu (od
linux.pl) speedo wszedl z nimi w kontak i powstalo co powstalo. Musi byc
jakas firma aby podpiac to pod dzialalnosc gospodarcza i z zapewnien Marka
linux.pl ma pobierac VAT. Co do reklamy na stronie glownej to dostalem
odpowiedz ze sklep nie jest nastawiony na zyski a koszta lacza i serwera
trzeba z czegos finansowac i dlatego banner. Co do prowizji/zyskow speedo to
zapewnil mnie i domelu ze gdy beda zyski to PLD tez je bedzie mialo ... nic
wiecej nie sprecyzowal.
Wychodzi na to ze po usunieciu domeny sklep pozostanie w niezmienionym
ksztalcie (jesli chodzi o napis "oficjalny") pod adresem sklep.linux.pl/pld

Od razu dodam ze ja nie jestem w jakikolwiek sposob powiazany ze sklepem tylko
pytalem o kubki i tak dowiedzialem sie wiecej :)

--

                       Daniel Dominik Rudnicki
JID: sardzent w pld-linux.org               e-mail: sardzent w pld-linux.org